John Legend - All of Me

niedziela, 5 kwietnia 2015

#3

 Następnego dnia w szkole czułam się bardzo niezręcznie, zwłaszcza wtedy, gdy Kacper wszedł do szatni... Byłam pewna, że zachowa się jak połowa dzieciaków i nie odezwie się nawet słowem, a później będzie pisał do mnie na Facebooku (tak bardzo dorośle...), ale myliłam się! Od razu gdy mnie zobaczył przywitał się i tak prowadziliśmy naszą rozmowę, aż do momentu gdy zadzwonił dzwonek. Zaraz po dzwonku udaliśmy się razem do klasy.
(...) Właśnie zaczęła się lekcja matematyki - to jeden z przedmiotów z których jestem całkiem dobra. Już na początku lekcji Klaudia chciała zwrócić na siebie uwagę, lansując się swoim nowym telefonem. Starałam się ją olać i udawać, że mam to gdzieś, ale nie wytrzymałam i musiałam powiedzieć jej coś co by ją upokorzyło, więc krzyknęłam na całą klasę: 
- W ilu ratach będziesz go spłacać? 
*Wtedy cała klasa zaczęła się śmiać, a Klaudia zamilkła do końca lekcji...*
Niestety Pani od matematyki nie była zadowolona naszym zachowaniem, dlatego kazała mi przeprosić Koleżankę. Natomiast Klaudii schować telefon, i zagroziła, że jeśli jeszcze raz zobaczy, że ktokolwiek bawi się telefonem na lekcji, będzie zmuszona surowo go ukarać. 
Po zakończeniu lekcji, wychodząc z klasy Klaudia złapała mnie za plecak i szepnęła mi do ucha:
- Myślisz, że możesz ze mną tak pogrywać? Mylisz się. Ze mną się nie zadziera, przyjdź do łazienki na długiej przerwie, a przekonasz się na co mnie stać, chyba, że boisz się, że połamiesz sobie paznokietki 'Księżniczko'!
Odpowiedziałam jej, choć wcale mnie to nie przeraziło:
- Oczywiście, że się nie boję! Lepiej żebyś to Ty nie pożałowała... Ale w sumie i tak nie masz nic do stracenia, przecież te paznokcie i tak już się proszą o jakiś manicure! 
*Uśmiechnęłam się, a jej mina była bezcenna*
Całą kłótnię usłyszał Kacper i kilka innych Kolesi z mojej klasy. Podeszli do mnie i zaczęli mi przemawiać do rozsądku, żebym nie zachowywała się jak dziecko i olała Ją, bo wiedzą, że Klaudia jest nieobliczalna i może dojść między nami do jakiejś bójki, co mogłoby się skończyć bardzo źle. Najpierw starałam się im wytłumaczyć, że dam sobie radę, ale nie chcieli mnie słuchać, poczułam się wtedy jakby uważali mnie za ciamajdę, która nie potrafi sobie sama poradzić, a znamy się dopiero 1 dzień... Dlatego tym bardziej chciałam tam iść i pokazać wszystkim na co mnie stać.
(...) Zbliżała się już długa przerwa, zaraz po zakończeniu lekcji udałam się do łazienki, a tam czekała mnie niestety niespodzianka...

26 komentarzy:

  1. Haha, to jest mega! :D
    http://life-is-not-horrible.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog, nareszcie dzieje się coś więcej :)
    czekam na ciąg dalszy ciekawe co wymyślisz

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne opowiadanie. Z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy. Informuje mnie na asku Jarska26. :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodobało mi się bardzo, rób swoje, z chęcią poczytam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie blogi, masz naprawdę wielki talent do pisania, czekam na więcej! :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytalam to z zaciekawieniem. Postąpilabym tak samo! Jaka to niespodzianka? Pisz...!
    http://americanpsychopath.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niebawem kolejna notka, zapraszam do obserwowania alby być na bieżąco! :)

      Usuń
  7. Tą niespodzianką było to, ze pewnie Kacper był w toalecie z Klaudią? :D Super opowiadanie, czekam na wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie
    http://modawedlugmniee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog. Może wpadniesz i zostawisz po sobie ślad http://by-andra-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej ale to świetnie, czekam na kolejne ^^ bardzo fajnie się czyta ^^ zapraszam do mnie http://kuraibanii.blogspot.com/ no i obserwuję, bo napewno jeszcze tutaj wpadnę ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz super bloga <3 Na pewno zostanę tu na długo :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo zaciekawiło mnie to opowiadanie. ;) Czekam na więcej!

    http://lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Lekko się czyta i historia ma potencjał, a po paru poprawkach jest duuuża szansa na coś naprawdę fajnego


    -http://opowiadania-zapomnianych.blogspot.com <------ Wpadnij do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. historia ciekawa :3
    kilka małych poprawek i będzie już naprawdę super :D
    może obs/obs?
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuje ;)
    Super blog! ;)
    I zdjęcia u góry ^^
    http://mazix3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Poczułam mój klimat z podstawówki :D :D :D

    OdpowiedzUsuń