John Legend - All of Me

piątek, 3 kwietnia 2015

#2

(...) Zaraz po tym, gdy już ochłonęłam, zadzwoniłam do Kingi i Magdy, żeby opowiedzieć im co się dzisiaj wydarzyło... Gdy już skończyłam, dziewczyny zasypywały mnie tysiącami pytań:
'Przystojny? Umięśniony? Miły? Wysoki?' było to śmieszne, tym bardziej, że na połowę pytań nie znałam odpowiedzi. Po skończeniu rozmowy poszłam do kuchni coś zjeść... W kuchni natknęłam się na mamę, która widząc mój promienny uśmiech na twarzy zapytała ze śmiechem:
- Córa, a Ty co dzisiaj taka wesoła? Pewnie spotkałaś jakiegoś super kawalera na tym spotkaniu klasowym, co? 
Speszyłam się i ze śmiechem odpowiedziałam:
- Mamo, przestań!
- No co? To już nawet nie można porozmawiać z córką o sprawach miłosnych? Dobra, siadaj, ja zrobię Ci coś do jedzenia i opowiadaj...
Po czym dodała:
- Fajny ten chłopak? Przystojny? Ma bicepsiki? - wtedy obie wybuchnęłyśmy śmiechem, moja Mama chciała być 'cool'. 

Gdy już zjadłam, poszłam do pokoju i przeglądałam na telefonie Facebooka, nagle zobaczyłam powiadomienie: 'Masz nową wiadomość od: Kacper Zieliński' - tak, tego Kacpra.
Byłam podekscytowana, zaczęłam skakać z radości po łóżku (nawet jeszcze nie znając treści wiadomości), nagle do pokoju weszła Mama i powiedziała:
- Laura, dziecko jest już godzina 23, ja próbuję zasnąć, idź już spać, bo znowu jutro się spóźnisz!
Odpowiedziałam:
- Mamo, ale...
 No dobrze.
Zaraz po jej wyjściu sprawdziłam wiadomość... Napisał: 'Hej Laura! :D' 
Byłam w siódmym niebie! Oczywiście od razu mu odpisałam. I tak zaczęła się nasza rozmowa, która trwała do godziny 02:00 w nocy...

14 komentarzy:

  1. Świetne ,czekam na kolejna część :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, to jest mega! Kolejne super ff o Jasiu ♥ Lecisz do ulubionych, miśka! :D
    http://life-is-not-horrible.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. megaaa czekam na nexta
    PS. Mam kolego Kacpra Zielińskiego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha niezły zbieg okoliczności... :)) Dziękuję!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Najprawdopodobniej jeszcze dzisiaj ukaże się nowa część! :)

      Usuń
  5. Bardzo interesujące :) Zapraszam do mnie
    oliviaagruszczynskablogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest super!!!! Czekam już na 10 cz., bo na asku już czytałam! Naprawdę ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wylądowałam tu dzięki askowi,i o Boże jak ty cudownie piszesz!!!<33
    przeczytałam wszystkie części jakie masz i czekam na dalsze:)
    zapraszam do siebie http://www.bookicons.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba! Zajrzę do Ciebie :)

      Usuń